Bio todaay

förlåt att jag inte bloggade igår men jag hade påskmiddag med "pappas familj" :) sen efter vi ätit så cyklade jag till Jossans mormor och morfar, och var med Jossan. Fast dom hade också påskmiddag. Vi fotade lite osv, sen så när vi gör en  blogg tar vi nog nån bild som vi knäppte igår, dom vart superduper fina! kan tyvärr inte visa dom just nu eftersom hon inte laddat över dom än, hon behöver ett USB minne. och hon har inte sånt än. men iallafall just nu så sitter jag hos Irma och Raz, skit roooligt<3 hahahahahahaha.. Raz och Irma är så jävla random, dör xD
och vid kvart i 3 ska jag och Raz på bio, Titanic 3D. har aldrig sett den förr, så det ska bli jätte roligt, fast den verkar feeeeett sorglig :( så vi får se om det blir något griin där inne! haha! sen efter filmen möter Julia upp mig på stan så åker vi hem till mig, hon sover hos mig idag, sen imorgon så sover jag hos Irma! pusshej!


bild sen jag , Irma och Jossan var! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0