påskloov <3

förlåt förlåt för dålig upptadering. men jag har varit med underbara Salome och det var ganska skönt att inte tänka så mycket på bloggningen. jag sov hos Salome igår, fast det var skola idag. men vi skulle träna mycket på dansen osv, vi hade en läxa till idrotten att hitta på en dans, alla i klassen, men ingen av killarna hade gjort den så, dom har nästa vecka på sig :) eller nästnästa, beror på när påsklovet tar slut! jag och Salome hade iaf så JÄVLA ROLIGT, kan inte ens beskriva, vi skrattade hela tiden åt allt och alla. det gör vi jämt när vi är med varandra ♥ :D fyfan vad roligt vi hade.. Och idag har jag varit med bästaa, Liam , Jossan och Salome! vi har haft det grymt! ;D vi gick till parken sen, men typ efter 5 min skulle Liam hem.. :( och då var vi med Saima, Saga, Jonis, Calle, och mer! :) troja.. xD
aja, men nu sitter jag hemma, ensam, forever alone.. vid datan. aja, puss på er, ska äta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0