tjoo

ingen lust att blogga alls, ingen aning alls varför? men känner bara inte för det.
idag så har jag vart med Emelie, Anja & Malle! vi har haft det sjukt roligt och härligt, haha vart ute typ hela dagen! inte likt mig, brukar oftast vara inne och typ och chilla. men det var skönt ute! och eftersom jag var med dom så var det extra skönt och roooligt! :D måste göras om giiirls! ♥
dessutom så träffade vi massa andra där, vi var inte med dom dirrekt men pratade och typ sa hej osv, roligt jao, haha! och vid typ halv 7 åkte jag därifrån (Vi har varit i Sätra ifall någon undrade) och det tog typ ungefär 1 timme för bussen att komma till bomhus, haha skit trögt. när jag kom hem kollade jag på "Let's dance" och busade med min favvo tjej, lillsyrran<3 och nyss så körde jag vatten krig här inne med Therese (mammas kusin, som är här och hälsar på, hon ska vara här till Måndag) så jävla roligt! haha! vi körde inne btw. kaaaallt vatten, fifan vad herligt alså, (ironisk med stavningen) och nu chattar jag lite med Natalie! ♥ imorgon blir det påsk-bord med "pappas familj" ska "trevligt" ;) sen efter det vid halv 6 ska jag och Raz kolla på Titanic 3D (stavningen) ska bli skit mys! kanske någon till kille, eller nån mer tjej, vi får se hur det blir! hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Irma

taack <3<3<3

fresten asfin header soti <3<3<3

2012-04-07 @ 11:39:39
URL: http://amrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0