varför krångla när vi kan hångla?

tjobre!
Idag så va det första dagen på lovet, men typ alla andra fick lov idag, så alla gick i skolan. så jag var forever alone, och hade skit tråkigt. så jag lyfte röven och gick upp och städade mitt rum och lite utanför. :) så fick jag pengar av mamma för att jag damsög lite :D sen vid ungefär kvart över två så fixade jag mig och åkte ner till stan och mötte bibbi och Julia :D och jag åt på mc'donalds <3 och sen drog vi ungefär vid Julia och mötte Emelie, sen drog vi till Julia och dunkade musik och och drack energidryck! vi dansade och hade skoj, fyfan vad roligt! och nu så är julia och bibbi hos bibbi. och jag och emelie hos mig, hon sover här inatt, fifan vad grymt vi ska ha det!
FÖRRESTEN! har ni märkt något konstigt med rubriken? jo, jag tog tag i det idag, ungefär för en halv timme sen och fixade det, Emelie gjorde det på hennes och Alexis blogg också (www.eemlieochalexiss.blogg.se)
hörs senare <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0