Brynäs matchen igår.

Det var nå sjukt vad roligt vi hade! :D Tills Jossan fick en flaggstång i ögat som någon idiot viffdade med framför hennes ansikte.. Så då åkte hon hem, men det var typ 20 min innan matchen var slut, och den slutade ungefär 20 i 11, eftersom det blev förlängning, och sen så har jag skrikit som en åsna osv.. Men dom vann ändå inte. JÄVLA FÄRJESTAD. Å, jag ville verkligen att Brynäs skulle vinna, skit!! Aja, "sånt är livet, sånt är livet...." Och så jag somnade typ vid halv 1.. Och idag tog vi ju sprutan. Ååå, vill inte skrämma er som är i min ålder osv.. Som inte tagit den än.. Men, den gjorde fruktansvärt ont! När dom tog in den kändes det som en tjock stor nål, när dom sprutade in det där medlet så kändes det som om min muskel skulle sprängas, helt ärligt. Och sen så kunde jag inte ens röra på min arm, inte nu heller, rör bara på fingrarna eftersom jag skriver, jävligt svårt men sånt får man ta om man vill ha barn i framtiden ;) Haha.. Och sen är det 2 sprutor kvar, fattar ni? Hur ska jag klara mig när den här första gjorde så ont, åå orkar inte.. Och imorgon kan jag inte gå på träningen! Fuck life.. Närå. Men Julia har kommit hem från Thailand, åå är över lycklig, har saknat henne så här ------------------------------------------------------- mycket och mycke mycke mer! Känns som två år ist för två veckor.. Så jag kanske är med henne imorgon, om jag inte ska vara med Vilma :)
Och vid halv 4 ska jag har samtal med fröken, mamma & pappa.. Känns lite pirrigt, har inte bettet mig så bra den här terminen.. Vet inte varför, men är bara i den åldern nu. Osv. Aja, sånt får man tåla, jag får väl försöka bättra mig.. Vi får se hur det går. Pussåkram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0